Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten
Nordisk BarnehageforskningNordic Early Childhood Education Research
  • Nyeste
  • Arkiv
  • Oppslagstavle
  • Om
    • Tidsskriftet
    • Innleveringer
    • Redaksjon
    • Kontakt
Søk
  • Registrer
  • Logg inn
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Årg 12 (2016)

Publisert: 2016-03-15

Articles

  • Förskollärares kommunikation med de yngsta barnen i förskolan: med fokus på kvalitativa skillnader i hur ett innehåll kommuniceras.

    Agneta Jonsson
    • PDF (Svenska)
  • Å LESE MEDIETEKSTER PÅ IPADEN. Observasjoner av en medievant fireårings bruk av iPad i hjemmet

    Henriette Jæger
    • PDF
  • Litterasitetsfremmende samtaler i barnehagen

    Sigrun Slettner, Liv Gjems
    • PDF
  • Digital historiefortelling i arbeidsplassbasert barnehagelærerutdanning – arbeidsmåte for individuell og kollektiv læring

    Kristin Holte HAUG
    • PDF
  • Berättelser som redskap för att föra och följa resonemang

    Camilla Björklund, Malin Nilsen, Ingrid Pramling Samuelsson
    • PDF (Svenska)
  • Hva er det med Irma?

    Anne Beate Reinertsen
    • PDF
  • Refleksjon i barnehagelærerutdanningen

    Anna Rigmor Moxnes
    • PDF
  • Events of potential learning: how preschoolers produce curriculum at the computer during free play periods

    Mats Bevemyr, Polly Björk-Willén
    • PDF (English)
  • - og så fikk dem se en rein! Ulike tilnærminger til hverdagslig pedagogisk virksomhet i barnehager i samisk-lulesamisk område i Norge.

    Kristin A.Ø. Fløtten
    • PDF
Send inn ditt manuskript
Språk
  • English
  • Norsk Bokmål
Nyeste utgave
  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Driftet av

Universitetsbiblioteket OsloMet

Om informasjonskapsler på journals.hioa.no

Hosted by

OsloMet University Library

About cookies at journals.hioa.no